حکایت این روزها

در این سایت با پرس اکستروژن آلومینیوم آشنا خواهید شد.

  • ۰
  • ۰

انا گرام چیست؟

زویگموند فروید در زمان خود.اساس یک زندگی رضایت‌آمیز را «عشق ورزیدن و کار کردن» معرفی کرد. در عصر حاضر نیز این عقیده صحت دارد. امروزه ما عمده وقت خود را صرف شخصیت شناسی اناگرام  مسائل فکری و احساسی خودمی‌کنیم و تقریباً تمامی لذت و اندوه ما در خصوص ارتباطات و شغل ماست.در عصر کنونی؛ تفاوت‌های ریشه‌ای افراد با یکدیگر قابل مشاهده هستند وبنابراین» آنچه به کار و امور عاطفی هر یک از آنها کمک می‌کند. حائز اهمیت می‌باشد.

کتابی که پیش روی شماست. به شرح 9نوع مختلف ارتباطات کاری وعاطفی انسان‌ها می‌پردازد. هر یک از این ‎٩‏ الگوء علائق نگرانی‌ها و درگیری‌های درونی خاص خود را دارند. این ‎٩‏ تیپ شخصیتی با طیف وسیعی از تفکرات روان‌شناسی نوین هماهنگ هستند. اما در اناگرام به جای پرداختن به مسائل آسیب شناختی و درمانی  حالت‌های طبیعی و متعالی افراد شرح داده می‌شود. واقعیت این است که هیچ یک از تیپ‌های شخصیتی بر دیگری برتری ندارده هر کدام در جای خود مفید و سازنده هستند و دارای نقاط ضعف و قوت خاص خود می‌باشند, اما با روش‌های کاملاً متفاوتی بروز پیدا می‌کنند.

«اناگرام» با هدف رشد و تعالی انسان» به معرفی تیپ‌های شخصیتی نه‌گانه می‌پردازد. «انا» در زبان یونانی به معنای 9و «گرام» به معنای «مدل» و جرم ست.کتاب حاضر به بررسی نحوه ی ارتباطات کاری و عاطفی این 9 تیپ شخصیتی می پردازد

بهترین راه برای شناسایی تیپ شخصیتی ،این است که پای صحبت کسانی بنشینیم که به تیپ شخصیتی خود آشنایی دارند.وقتی آنها راجب نگرش و نقطه نظرات خود در خصوص مسائل کاری و عاطفی صحبت می کنند،ممکن است آنها را بپسندیم یا خیر.بنابراین،بهتین ره آموزش اناگرام ،کلاس هایی است که در انها افراد با تیپ های شخصیتی مشخص ، خود را برای دیگران شرح می دهند.چنین شیوه ای بهتر از هر  کتاب و نوشته ای ، در شناخت تیپ های شخصیتی به ما کمک می کند.

  • ۹۹/۰۴/۳۰
  • پرس اکستروژن آلومینیوم آلومینیوم

اناگرام

انیاگرام

ایناگرام

اینیاگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی