حکایت این روزها

در این سایت با پرس اکستروژن آلومینیوم آشنا خواهید شد.

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تخصصان بالینی چه کاری را می¬بایست در مرحله بعدب برای اوو انجام دهند؟ (با فرض اینکه نگاره شنوایی تهیه شده است). هر تلاشی برای بررسی وضعیت پذیرش سمعک متناسب با درجه مشکل شنوایی آقای X معنادار می¬باشد  زیرا وی آگاهی نداشته که مشکل شنوایی دارد. از نظر آقای X متخصص بالینی تنها شخصی بود که با آن صحبت می¬کرد و بقیه صداها واضح نبوده است. اما استفاده از سمعک فرصت¬هایی را در سراسر زندگی برایش ایجاد خواهد نمود. آقای X دلایلی برای نارضایتی خویشپدر استفاده از سمعک دارد مگر آنکه متخصصین بالینی دلایل آن را پیدا نمایند که دستیابی به این دلایل تنها بواسطه شخص بیمار امکان پذیر می¬باشد. موانع موجود در این رابطه از سه نوع اصلی می-باشند. 

بعضی تحقیقات نشان می¬دهند زمانی که به این مردم سمعک نشان داده می¬شود و فرصت استفاده از آن به آنها داده می¬شود خیلی از آنها به فواید سمعک پی می¬برند و استفاده از آن را ادامه می¬دهند (Kochkin، 1997). از معیارهای گزارش شخصیش استفاده کرد و تخمین زد تعداد افرادی که می¬توانند از وسایل کمک شنوایی بهره ببرند 2 برابر کسانی هستند که در حال حاضر از سمعک بهره می¬برند.

اپیدمیولوژیست¬ها تنها کسانی نیستند که شکدارند که چه تعداد از افراد به سمعک نیاز دارند همه Clinisian ها می¬توانند انتظار داشته باشند که شاهد این باشند که8 بسیاری از بیماران در مورد اینکه آیا سمعک به آنها کمک می¬کند یا نه شک داشته باشند.

دو جنبه وسیع برای این سوال وجود دارد که آیا شخص از سمعک سود خواهد برد یا خیر؟

آیا شخص به میزان کافی کم¬شنوایی دارد؟ و یا آیا شخص کم¬شنوایی عمیق دارد؟

همانطور که خواهیم دید پاسخ سوال اول به وسیله ادیوگرام نمی¬تواند مشخص شود و سوال دوم می¬تواند به این صورت مطرح شود که شخص از سمعک بهره بیشتری خواهد برد یا کاشت حلزون و یا راههای کمک لامسه¬ای؟ این فصل بعضی از فاکتورهایی را که هنگام توصیه سمعک به بیمار باید در نظر بگیریم را مشخص می¬کند.

منبع: 

https://samaak-no.blogsky.com/

  • پرس اکستروژن آلومینیوم آلومینیوم