حکایت این روزها

در این سایت با پرس اکستروژن آلومینیوم آشنا خواهید شد.

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انا گرام چیست؟

زویگموند فروید در زمان خود.اساس یک زندگی رضایت‌آمیز را «عشق ورزیدن و کار کردن» معرفی کرد. در عصر حاضر نیز این عقیده صحت دارد. امروزه ما عمده وقت خود را صرف شخصیت شناسی اناگرام  مسائل فکری و احساسی خودمی‌کنیم و تقریباً تمامی لذت و اندوه ما در خصوص ارتباطات و شغل ماست.در عصر کنونی؛ تفاوت‌های ریشه‌ای افراد با یکدیگر قابل مشاهده هستند وبنابراین» آنچه به کار و امور عاطفی هر یک از آنها کمک می‌کند. حائز اهمیت می‌باشد.

کتابی که پیش روی شماست. به شرح 9نوع مختلف ارتباطات کاری وعاطفی انسان‌ها می‌پردازد. هر یک از این ‎٩‏ الگوء علائق نگرانی‌ها و درگیری‌های درونی خاص خود را دارند. این ‎٩‏ تیپ شخصیتی با طیف وسیعی از تفکرات روان‌شناسی نوین هماهنگ هستند. اما در اناگرام به جای پرداختن به مسائل آسیب شناختی و درمانی  حالت‌های طبیعی و متعالی افراد شرح داده می‌شود. واقعیت این است که هیچ یک از تیپ‌های شخصیتی بر دیگری برتری ندارده هر کدام در جای خود مفید و سازنده هستند و دارای نقاط ضعف و قوت خاص خود می‌باشند, اما با روش‌های کاملاً متفاوتی بروز پیدا می‌کنند.

«اناگرام» با هدف رشد و تعالی انسان» به معرفی تیپ‌های شخصیتی نه‌گانه می‌پردازد. «انا» در زبان یونانی به معنای 9و «گرام» به معنای «مدل» و جرم ست.کتاب حاضر به بررسی نحوه ی ارتباطات کاری و عاطفی این 9 تیپ شخصیتی می پردازد

بهترین راه برای شناسایی تیپ شخصیتی ،این است که پای صحبت کسانی بنشینیم که به تیپ شخصیتی خود آشنایی دارند.وقتی آنها راجب نگرش و نقطه نظرات خود در خصوص مسائل کاری و عاطفی صحبت می کنند،ممکن است آنها را بپسندیم یا خیر.بنابراین،بهتین ره آموزش اناگرام ،کلاس هایی است که در انها افراد با تیپ های شخصیتی مشخص ، خود را برای دیگران شرح می دهند.چنین شیوه ای بهتر از هر  کتاب و نوشته ای ، در شناخت تیپ های شخصیتی به ما کمک می کند.

  • پرس اکستروژن آلومینیوم آلومینیوم