حکایت این روزها

در این سایت با پرس اکستروژن آلومینیوم آشنا خواهید شد.

  • ۰
  • ۰

تخصصان بالینی چه کاری را می¬بایست در مرحله بعدب برای اوو انجام دهند؟ (با فرض اینکه نگاره شنوایی تهیه شده است). هر تلاشی برای بررسی وضعیت پذیرش سمعک متناسب با درجه مشکل شنوایی آقای X معنادار می¬باشد  زیرا وی آگاهی نداشته که مشکل شنوایی دارد. از نظر آقای X متخصص بالینی تنها شخصی بود که با آن صحبت می¬کرد و بقیه صداها واضح نبوده است. اما استفاده از سمعک فرصت¬هایی را در سراسر زندگی برایش ایجاد خواهد نمود. آقای X دلایلی برای نارضایتی خویشپدر استفاده از سمعک دارد مگر آنکه متخصصین بالینی دلایل آن را پیدا نمایند که دستیابی به این دلایل تنها بواسطه شخص بیمار امکان پذیر می¬باشد. موانع موجود در این رابطه از سه نوع اصلی می-باشند. 

بعضی تحقیقات نشان می¬دهند زمانی که به این مردم سمعک نشان داده می¬شود و فرصت استفاده از آن به آنها داده می¬شود خیلی از آنها به فواید سمعک پی می¬برند و استفاده از آن را ادامه می¬دهند (Kochkin، 1997). از معیارهای گزارش شخصیش استفاده کرد و تخمین زد تعداد افرادی که می¬توانند از وسایل کمک شنوایی بهره ببرند 2 برابر کسانی هستند که در حال حاضر از سمعک بهره می¬برند.

اپیدمیولوژیست¬ها تنها کسانی نیستند که شکدارند که چه تعداد از افراد به سمعک نیاز دارند همه Clinisian ها می¬توانند انتظار داشته باشند که شاهد این باشند که8 بسیاری از بیماران در مورد اینکه آیا سمعک به آنها کمک می¬کند یا نه شک داشته باشند.

دو جنبه وسیع برای این سوال وجود دارد که آیا شخص از سمعک سود خواهد برد یا خیر؟

آیا شخص به میزان کافی کم¬شنوایی دارد؟ و یا آیا شخص کم¬شنوایی عمیق دارد؟

همانطور که خواهیم دید پاسخ سوال اول به وسیله ادیوگرام نمی¬تواند مشخص شود و سوال دوم می¬تواند به این صورت مطرح شود که شخص از سمعک بهره بیشتری خواهد برد یا کاشت حلزون و یا راههای کمک لامسه¬ای؟ این فصل بعضی از فاکتورهایی را که هنگام توصیه سمعک به بیمار باید در نظر بگیریم را مشخص می¬کند.

منبع: 

https://samaak-no.blogsky.com/

  • ۹۹/۰۶/۲۴
  • پرس اکستروژن آلومینیوم آلومینیوم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی